Custom Complex

4x4
modyfikacje
Katowice, Chorzów

Chcesz aby Twój Jeep wyglądał niepowtarzalnie? Skontaktuj się z nami.

Modyfikacje 4×4 samochodów terenowych pozwalają na dostosowanie zarówno wyglądu auta jak i podzespołów mechanicznych do każdego typu terenu i indywidualnych upodobań klienta. Oferujemy kompleksowy tuning 4×4 off road, który sprawi, że Twoje auto będzie nie tylko bardziej funkcjonalne, ale również wyróżniające się wizualnie.

Dzięki szerokiej wiedzy i dostępowi do niemal nieograniczonej liczby części i podzespołów możemy przygotować indywidualną ofertę dla każdego klienta. Specjalizujemy się w przerabianiu samochodów terenowych, a nasze projekty to prawdziwy tuning aut terenowych, który spełnia najwyższe wymagania entuzjastów offroadu.

Offroad Tunning
Katowice, Chorzów

Jeśli marzysz o wyjątkowym aucie terenowym, które poradzi sobie w najtrudniejszych warunkach, skontaktuj się z nami!

Przerabianie samochodów terenowych to nasza specjalność, a dzięki wiedzy i doświadczeniu możemy zaoferować najlepszy tuning 4×4 dostosowany do Twoich potrzeb i Twojej wizji.

4x4 tuning Śląsk

Oferujemy kompleksowe przeróbki samochodów terenowych – niezależnie od tego, czy chcesz poprawić swoje auto pod kątem ekstremalnego offroadu, czy też zależy Ci na lepszym wyglądzie i komforcie jazdy.

Tuning off road to nasza pasja, dlatego każdy projekt wykonujemy z dbałością o najmniejsze detale.

Specjalizujemy się w autach takich jak Jeep Wrangler, ale bierzemy na warsztat także Fordy, Toyoty, czy Nissany.

Tworzymy spersonalizowane rozwiązania, które sprawiają, że samochody terenowe stają się jeszcze bardziej wszechstronne i niezawodne.

Czego dotyczy tuning terenówek

IMG_1783

ZAWIESZENIA

W naszej ofercie znajdziesz szeroką gamę zawieszeń do samochodów terenowych.

Od delikatnego liftu zawieszenia do samochodów turystycznych po ekstremalne modyfikacje mocno podnoszące zawieszenia przeznaczone do samochodów wyczynowych. Nasz tuning terenówek obejmuje zarówno prace nad komfortem jazdy, jak i zwiększenie prześwitu, co jest niezwykle ważne w offroad tuningu.

Duża baza dostawców pozwala nam dopasować ofertę indywidualnie do każdego klienta i samochodu. Przeróbki samochodów terenowych to nasza specjalność, a każdy projekt dostosowujemy do konkretnych potrzeb użytkownika.

ZDERZAKI I KAROSERIA

Zderzak stalowy to niemal konieczność i obowiązkowy punkt podczas modyfikacji samochodu do wypraw offroadowych. Większa odporność na uderzenia, sztywność, jak również punkt konstrukcyjny wzmacniający mocowania haków i szekli do ciągnięcia samochodu. Niemal każdy zderzak stalowy wyposażony jest w płytę mocującą wyciągarkę, co jest niezwykle istotne dla miłośników offroad tuningu.

Szersze lub bardziej wycięte błotniki pozwalają na większy zakres pracy zawieszenia i montaż większych kół. Progi stalowe natomiast pozwalają na podniesienie samochodu hi-liftem i są dodatkowym wzmocnieniem oraz osłoną przed uderzeniami podczas pokonywania skalistych przeszkód. Tuning samochodów terenowych to nie tylko wygląd, ale także poprawa funkcjonalności i bezpieczeństwa pojazdu.

AKCESORIA

Do zabawy w terenie przydatnym rozwiązaniem jest montaż dodatkowych akcesoriów (np. montaż wyciągarek samochodowych), które ułatwiają pokonywanie przeszkód i zwiększają komfort podróży. Proponowane przez nas akcesoria to:

  • wyciągarka,
  • dodatkowe oświetlenie robocze LED,
  • uchwyty mocujące szekle,
  • uchwyty na akcesoria typu trapy, hi-lift, siekiera itp.,
  • bagażniki oraz namioty dachowe.

Tuning 4×4 to nie tylko poprawa osiągów, ale również dodanie funkcjonalnych rozwiązań, które czynią jazdę w terenie jeszcze bardziej ekscytującą. Samochody terenowe po tuningu zyskują nowe możliwości i są w pełni przygotowane na ekstremalne warunki.

OPONY i FELGI

Dobór odpowiedniego ogumienia jest niezwykle ważny do użytkowania samochodu w terenie. Każdy typ opony inaczej zachowuje się na danym podłożu. Odpowiednie przeróbki aut terenowych pozwalają na montaż większych opon, co znacznie poprawia trakcję.

Jakie opony są odpowiednie dla modyfikacji 4×4:

  • opony klasy MT – przeznaczone do jazdy w błotnistym terenie,
  • opony klasy AT – opony do jazdy w mniej wymagającym terenie: piasek, żwir, szutry,
  • opony klasy RT – opony uniwersalne, które łączą w sobie zalety AT oraz MT.

Nie zapominajmy, że tuning terenówki to także odpowiednio dobrane felgi, które nie tylko poprawiają wygląd, ale również mają wpływ na funkcjonalność pojazdu. W naszym autoserwisie w Chorzowie nasi specjaliści od tuningu offroad dopasują najlepsze felgi do Twojego pojazdu.

FAQ tuning off road

Oddając samochód w nasze ręce, można liczyć na to, że będziemy w stanie dostosować zarówno wygląd auta do Twoich oczekiwań, jak i dopasować podzespoły mechaniczne do każdego typu terenu. Modyfikacja może obejmować zatem podniesienie zawieszenia, montaż odpowiedniego zderzaka, błotników oraz dodatkowych akcesoriów. Zajmujemy się także dopasowaniem i wymianom opon dostosowanych do konkretnego typu terenu.

W naszym serwisie modyfikacji 4×4 w Katowicach wykonujemy:

  • tuning offroad Jeep Wrangler
  • tuning offroad Jeep Grand Cherokee 
  • tuning offroad Ford
  • tuning offroad Toyota
  • tuning offroad Nissan.

W jeździe off-road istotne są:

  • prześwit,
  • skok zawieszenia,
  • kąt natarcia, zejścia i rampowy (wpływają na zdolność pokonywania przeszkód).

Ponadto napęd 4×4 z blokadami dyferencjałów zapewnia lepszą trakcję na trudnym terenie. Opony terenowe zwiększają przyczepność, a reduktor umożliwia precyzyjne sterowanie momentem obrotowym. Ważna jest też odporność na wodę i błoto, dlatego przydatne są snorkel oraz osłony podwozia chroniące przed uszkodzeniami.

Nie ma prostej odpowiedzi na to pytanie, gdyż możliwości jest naprawdę wiele, a wybór musi być związany bezpośrednio z tym, czego oczekuje klient. Zapraszamy do naszego autoserwisu w Chorzowie na rozmowę, w trakcie której chętnie doradzimy, jaki samochód może się sprawdzić w Twoim przypadku.

Według różnych opinii do najmniej awaryjnych modeli należą m.in.: Jeep Wrangler, Toyota Land Cruiser, czy Suzuki Jimny

Przy zakupie auta terenowego warto sprawdzić stan ramy i podwozia pod kątem korozji, kondycję napędu 4×4, reduktora i blokad dyferencjałów. Ważne są prześwit, zawieszenie i opony. Silnik powinien być trwały i odporny na trudy off-roadu. Dobrze też ocenić dostępność części i możliwość modyfikacji.

Dla początkujących w off-road dobrym wyborem będzie Suzuki Jimny – lekki, zwrotny i prosty w naprawie. Jeep Wrangler oferuje świetne możliwości terenowe i łatwość modyfikacji. Toyota Land Cruiser to niezawodna opcja na dłuższe wyprawy. Warto też rozważyć Mitsubishi Pajero lub Nissan Patrol, które zapewniają większą wygodę i solidność.

W samochodach off-roadowych za dobry prześwit uznaje się wartość 200 mm. Optymalny dla trudnego terenu to 230–270 mm, a ekstremalne pojazdy terenowe mogą mieć nawet 300 mm i więcej. Wynika to z faktu, iż wysoki prześwit ułatwia pokonywanie przeszkód, takich jak kamienie, błoto czy głębokie koleiny, minimalizując ryzyko uszkodzenia podwozia.

Prześwit to odległość między najniższym punktem podwozia a powierzchnią drogi. Mierzy się go gdy pojazd stoi na płaskiej nawierzchni.

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto wtyczkę blokującą skrypty.

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania skryptów i reklam. Prosimy o wsparcie poprzez wyłączenie tych blokerów reklam, w przeciwnym razie, możesz nie być w stanie wysłać formularza zgłoszeniowego w celu zapisania się na event. Prosimy o wsparcie poprzez wyłączenie tych blokerów reklam.